No | Yıl | Kapsam | Proje Bilgileri | URL |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2025 | Erasmus Projesi | HÜNÜK D., DEMİRHAN G., BULCA Y., ALTAY F., AKYAR Ö. Y., GÖKÇEK E., Developing physical education teacher academy to strengthen the quality and attractiveness of the physical education teaching profession for positive youth health outcomes (PhysEd-Academy) | ÖZET |
2 | 2022-2024 | TÜBİTAK Projesi | KÖSEOĞLU P., Altun A., AKYAR Ö. Y., ŞUMUER E., Biyoloji Eğitiminde Nöromitlerin Belirlenmesi Ve Giderilmesi: Eğitsel Bağlamda Dijital Hikaye Anlatımı İle Argümantasyon İçeriklerinin Geliştirilmesi Ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi | ÖZET |
3 | 2018-2020 | Diğer | Demirhan G., Bulca Y., Akyar Ö. Y., Öğrenme Ve Dahiletme Akıllı Ekosistemi | ÖZET |
4 | 2018-2019 | Erasmus Projesi | Bulca Y., Demirhan G., Akyar Ö. Y., Development of Preschool Physical Activity Program for Strengthening of Grasroots Sports in EU | ÖZET |
5 | 2017-2020 | Erasmus Projesi | Demirhan G., Bulca Y., Akyar Ö. Y., Identifying and Motivating youth who mostly need Physical ACTivity (IMPACT) | ÖZET |
6 | 2016-2019 | Diğer | Akyar Ö. Y., Demirhan G., Action Identifying and Motivating youth who mostly need Physical ACTivity (IMPACT) | ÖZET |
7 | 2016-2017 | Erasmus Projesi | Akyar Ö. Y., Demirhan G., IMPROVING PARA-ATHLETE COACHING AND TRAINING CAREERS IN SPORT (IMPACTS) | ÖZET |
8 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., AKYAR Ö. Y., Bütüncül Antrenörlük için ENACT çevrimiçi öz değerlendirme aracı ile Müzakere Tarzlarının Değerlendirilmesi | ÖZET |
9 | 2015-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., AKYAR Ö. Y., BULCA Y., BİLGİN E., Beden Eğitimi Global Forumu 2016 | ÖZET |