No | Yıl | Kapsam | Yayın Bilgileri | URL |
---|---|---|---|---|
1 | 2022 | SCI, SSCI ve AHCI | AKYAR Ö. Y., DEMİRHAN G., Assessment of negotiation styles in higher education through a game-based assessment tool EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES , cilt.27, sa.4, ss.4987-5004, 2022 (SSCI) | ÖZET |
2 | 2022 | SCI, SSCI ve AHCI | Yasar-Akyar Ö. Y., Rosa-Feliz C., Sunday-Oyelere S., Munoz D., DEMİRHAN G., Special Education Teacher's professional development through digital storytelling COMUNICAR , cilt.30, sa.71, 2022 (SSCI) | ÖZET |
3 | 2022 | Kongre | di Furia M., Nicoli N., AKYAR Ö. Y., Rossi M., Storytelling Practice in Sectors of Education, Psychology, Communication, Marketing: A Narrative Review | ÖZET |
4 | 2021 | Kitap | Şimşek B., Akyar Ö. Y., DEMİRHAN G., Digital storytelling integrated physical education teacher education:Improving the learner-centered approach for inclusion in Turkey | ÖZET |
5 | 2020 | Kitap | AKYAR Ö. Y., YÜKSEL Y., BİLGİN E., ŞİMŞEK B., DEMİRHAN G., ICT USE OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS IN TURKEY | ÖZET |
6 | 2020 | Kongre | AKYAR Ö. Y., DEMİRHAN G., Oyelere S. S., Flores M., Digital storytelling in teacher education for inclusion. | ÖZET |
7 | 2020 | Kitap | AKYAR Ö. Y., DEMİRHAN G., Oyelere S. S., Flores M., Vladimir Costas J., Digital Storytelling in Teacher Education for Inclusion | ÖZET |
8 | 2020 | Kongre | Oyelere S. S., Silveira I. F., Eliseo M. A., AKYAR Ö. Y., Jauregui V. C., Caussin B., Digital Storytelling and Blockchain as Pedagogy and Technology to Support the Development of an Inclusive Smart Learning Ecosystem | ÖZET |
9 | 2020 | Kongre | ŞİMŞEK B., AKYAR Ö. Y., In Search of Active Life Through Digital Storytelling: Inclusion in Theory and Practice for the Physical Education Teachers | ÖZET |
10 | 2020 | Kongre | Oyelere S. S., Qushem U. B., Vladimir Costas J., AKYAR Ö. Y., Tomczyk L., Sanchez G., Blockchain Technology to Support Smart Learning and Inclusion: Pre-service Teachers and Software Developers Viewpoints | ÖZET |
11 | 2020 | Kongre | A Smart Ecosystem for Learning and Inclusion: An Architectural Overview | ÖZET |
12 | 2020 | Kitap | AKYAR Ö. Y., YÜKSEL Y., BİLGİN E., ŞİMŞEK B., DEMİRHAN G., ICT in learning and inclusion in Turkey | ÖZET |
13 | 2019 | Diğer Dergiler | YILDIRIM S., YÜKSEL Y., BİLGİN E., YILDIZ A., AKYAR Ö. Y., KORUÇ Z., Adaptation of Transformational Teaching Questionnaire into Turkish PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , sa.47, ss.191-204, 2019 (ESCI) | ÖZET |
14 | 2019 | Kongre | Martins V. F., Oyelere S. S., Tomczyk L., Barros G., AKYAR Ö. Y., Eliseo M. A., A Blockchain Microsites-Based Ecosystem for Learning and Inclusion | ÖZET |
15 | 2018 | Kitap | DEMİRHAN G., BİLGİN E., AKYAR Ö. Y., YÜKSEL Y., İNCE M. L., Secondary Physical Education in Turkey: Development and Current Situation | ÖZET |
16 | 2018 | Kongre | AKYAR Ö. Y., DEMİRHAN G., Sports coaching education policies from Italy, the Netherlands, Poland, Turkey, and the UK | ÖZET |
17 | 2017 | Kongre | YILDIRIM S., YÜKSEL Y., BİLGİN E., AKYAR Ö. Y., YILDIZ A., KORUÇ Z., Dönüşümcü Öğretim Yaklaşımının Beden Eğitimi ve Spora Yönelik Tutuma Etkisi | ÖZET |
18 | 2017 | Kongre | YILDIRIM S., YÜKSEL Y., BİLGİN E., YILDIZ A., AKYAR Ö. Y., KORUÇ Z., Dönüşümcü Öğretim Ölçeğini Türkçeye Uyarlama: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması | ÖZET |
19 | 2016 | Kongre | AKYAR Ö. Y., DEMİRHAN G., Aday Antrenörlerin ENACT Çevrimiçi Değerlendirme Aracı Kullanılarak Müzakere Tarzlarını İncelenmesi Examining Validation of ENACT On Line Negotiation Styles Self Assessment Tool for Candidate Sport Coaches | ÖZET |