Araştırma Görevlileri
Arş. Gör. Dr. ÖZGÜR YAŞAR AKYAR

   Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü / Beden Eğitimi ve Spor ABD
+90 (312) 2976890 Dahili: 146
+90 (312) 2992167

 


YAYINLAR VE PROJELER

Veriler Hacettepe Üniversitesi Akademik Veri Yönetim Sisteminden alınmıştır. https://avesis.hacettepe.edu.tr
NoYılKapsamYayın BilgileriURL
12022SCI, SSCI ve AHCIAKYAR Ö. Y., DEMİRHAN G.,
Assessment of negotiation styles in higher education through a game-based assessment tool
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES , cilt.27, sa.4, ss.4987-5004, 2022 (SSCI)
ÖZET
22022SCI, SSCI ve AHCIYasar-Akyar Ö. Y., Rosa-Feliz C., Sunday-Oyelere S., Munoz D., DEMİRHAN G.,
Special Education Teacher's professional development through digital storytelling
COMUNICAR , cilt.30, sa.71, 2022 (SSCI)
ÖZET
32022Kongredi Furia M., Nicoli N., AKYAR Ö. Y., Rossi M.,
Storytelling Practice in Sectors of Education, Psychology, Communication, Marketing: A Narrative Review
ÖZET
42021KitapŞimşek B., Akyar Ö. Y., DEMİRHAN G.,
Digital storytelling integrated physical education teacher education:Improving the learner-centered approach for inclusion in Turkey
ÖZET
52020KitapAKYAR Ö. Y., YÜKSEL Y., BİLGİN E., ŞİMŞEK B., DEMİRHAN G.,
ICT USE OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS IN TURKEY
ÖZET
62020KongreAKYAR Ö. Y., DEMİRHAN G., Oyelere S. S., Flores M.,
Digital storytelling in teacher education for inclusion.
ÖZET
72020KitapAKYAR Ö. Y., DEMİRHAN G., Oyelere S. S., Flores M., Vladimir Costas J.,
Digital Storytelling in Teacher Education for Inclusion
ÖZET
82020KongreOyelere S. S., Silveira I. F., Eliseo M. A., AKYAR Ö. Y., Jauregui V. C., Caussin B.,
Digital Storytelling and Blockchain as Pedagogy and Technology to Support the Development of an Inclusive Smart Learning Ecosystem
ÖZET
92020KongreŞİMŞEK B., AKYAR Ö. Y.,
In Search of Active Life Through Digital Storytelling: Inclusion in Theory and Practice for the Physical Education Teachers
ÖZET
102020KongreOyelere S. S., Qushem U. B., Vladimir Costas J., AKYAR Ö. Y., Tomczyk L., Sanchez G.,
Blockchain Technology to Support Smart Learning and Inclusion: Pre-service Teachers and Software Developers Viewpoints
ÖZET
112020Kongre
A Smart Ecosystem for Learning and Inclusion: An Architectural Overview
ÖZET
122020KitapAKYAR Ö. Y., YÜKSEL Y., BİLGİN E., ŞİMŞEK B., DEMİRHAN G.,
ICT in learning and inclusion in Turkey
ÖZET
132019Diğer DergilerYILDIRIM S., YÜKSEL Y., BİLGİN E., YILDIZ A., AKYAR Ö. Y., KORUÇ Z.,
Adaptation of Transformational Teaching Questionnaire into Turkish
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , sa.47, ss.191-204, 2019 (ESCI)
ÖZET
142019KongreMartins V. F., Oyelere S. S., Tomczyk L., Barros G., AKYAR Ö. Y., Eliseo M. A.,
A Blockchain Microsites-Based Ecosystem for Learning and Inclusion
ÖZET
152018KitapDEMİRHAN G., BİLGİN E., AKYAR Ö. Y., YÜKSEL Y., İNCE M. L.,
Secondary Physical Education in Turkey: Development and Current Situation
ÖZET
162018KongreAKYAR Ö. Y., DEMİRHAN G.,
Sports coaching education policies from Italy, the Netherlands, Poland, Turkey, and the UK
ÖZET
172017KongreYILDIRIM S., YÜKSEL Y., BİLGİN E., AKYAR Ö. Y., YILDIZ A., KORUÇ Z.,
Dönüşümcü Öğretim Yaklaşımının Beden Eğitimi ve Spora Yönelik Tutuma Etkisi
ÖZET
182017KongreYILDIRIM S., YÜKSEL Y., BİLGİN E., YILDIZ A., AKYAR Ö. Y., KORUÇ Z.,
Dönüşümcü Öğretim Ölçeğini Türkçeye Uyarlama: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÖZET
192016KongreAKYAR Ö. Y., DEMİRHAN G.,
Aday Antrenörlerin ENACT Çevrimiçi Değerlendirme Aracı Kullanılarak Müzakere Tarzlarını İncelenmesi Examining Validation of ENACT On Line Negotiation Styles Self Assessment Tool for Candidate Sport Coaches
ÖZET