No | Yıl | Kapsam | Proje Bilgileri | URL |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-DEVAM | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ÇAĞLAR E., DEMİRHAN G., KARACA A., ÖZMERT E. N., KARABULUT E., Türk çocuklarının büyüme ve biyolojik olgunlaşma durumlarına göre motor koordinasyon vücut kompozisyonu fiziksel aktivite fiziksel uygunluk ve fiziksel benlik algısındaki farklılıkların incelenmesi ve norm değerlerinin oluşturulması (120S408 numaralı TÜBİTAK Projesi için EK BÜTÇE DESTEĞİ) | ÖZET |
2 | 2022-2024 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ÇAĞLAR E., KARACA A., DEMİRHAN G., KARABULUT E., BOZ M., Temel hareket becerilerini geliştirmeye yönelik oyun temelli eğitim etkinliklerinin okul öncesi çocuklarda algılanan ve gerçek motor beceri yeterlik düzeyleri ile fiziksel aktivite düzeyine etkisi (121K484 numaralı TÜBİTAK Projesi için EK BÜTÇE DESTEĞİ) | ÖZET |
3 | 2021-2023 | TÜBİTAK Projesi | ÇAĞLAR E., DEMİRHAN G., KARACA A., KARABULUT E., BOZ M., Temel Hareket Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Oyun Temelli Eğitim Etkinliklerinin Okul Öncesi Çocuklarda Algılanan Ve Gerçek Motor Beceri Yeterlik Düzeyleri Ile Fiziksel Aktivite Düzeyine Etkisi | ÖZET |
4 | 2020-2024 | TÜBİTAK Projesi | Çağlar E., Özmert E. N., Demirhan G., Karabulut E., Karaca A., Kirazcı S., Türk çocuklarının büyüme ve biyolojik olgunlaşma durumlarına göre motor koordinasyon, vücut kompozisyonu, fiziksel aktivite, fiziksel uygunluk ve fiziksel benlik algısındaki farklılıkların incelenmesi ve norm değerlerinin oluşturulması | ÖZET |
5 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ÇAĞLAR E., Fiziksel Aktivite ve Serbest Zaman Etkinliklerine Güdülenme Ölçeği Genç Formu Türkçe Sürümünün Yapı Geçerliği ve Güvenirliği | ÖZET |
6 | 2009-2011 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | Çağlar E., d2 Dikkat Testinin Sporcularda Ölçüt Geçerliğinin Test Edilmesi | ÖZET |