No | Yıl | Kapsam | Proje Bilgileri | URL |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2025 | Erasmus Projesi | HÜNÜK D., DEMİRHAN G., BULCA Y., ALTAY F., AKYAR Ö. Y., GÖKÇEK E., Developing physical education teacher academy to strengthen the quality and attractiveness of the physical education teaching profession for positive youth health outcomes (PhysEd-Academy) | ÖZET |
2 | 2022-DEVAM | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ÇAĞLAR E., DEMİRHAN G., KARACA A., ÖZMERT E. N., KARABULUT E., Türk çocuklarının büyüme ve biyolojik olgunlaşma durumlarına göre motor koordinasyon vücut kompozisyonu fiziksel aktivite fiziksel uygunluk ve fiziksel benlik algısındaki farklılıkların incelenmesi ve norm değerlerinin oluşturulması (120S408 numaralı TÜBİTAK Projesi için EK BÜTÇE DESTEĞİ) | ÖZET |
3 | 2022-2024 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ÇAĞLAR E., KARACA A., DEMİRHAN G., KARABULUT E., BOZ M., Temel hareket becerilerini geliştirmeye yönelik oyun temelli eğitim etkinliklerinin okul öncesi çocuklarda algılanan ve gerçek motor beceri yeterlik düzeyleri ile fiziksel aktivite düzeyine etkisi (121K484 numaralı TÜBİTAK Projesi için EK BÜTÇE DESTEĞİ) | ÖZET |
4 | 2021-2023 | TÜBİTAK Projesi | ÇAĞLAR E., DEMİRHAN G., KARACA A., KARABULUT E., BOZ M., Temel Hareket Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Oyun Temelli Eğitim Etkinliklerinin Okul Öncesi Çocuklarda Algılanan Ve Gerçek Motor Beceri Yeterlik Düzeyleri Ile Fiziksel Aktivite Düzeyine Etkisi | ÖZET |
5 | 2020-2024 | TÜBİTAK Projesi | Çağlar E., Özmert E. N., Demirhan G., Karabulut E., Karaca A., Kirazcı S., Türk çocuklarının büyüme ve biyolojik olgunlaşma durumlarına göre motor koordinasyon, vücut kompozisyonu, fiziksel aktivite, fiziksel uygunluk ve fiziksel benlik algısındaki farklılıkların incelenmesi ve norm değerlerinin oluşturulması | ÖZET |
6 | 2019-2020 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | HAZIR T., KOCA ARITAN C., KİN İŞLER A., DEMİRHAN G., Hacettepe Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Özel Yetenek Seçme ve Yerleştirme Sınavının Geliştirilmesi | ÖZET |
7 | 2018-2020 | Diğer | Demirhan G., Bulca Y., Akyar Ö. Y., Öğrenme Ve Dahiletme Akıllı Ekosistemi | ÖZET |
8 | 2018-2019 | Erasmus Projesi | Bulca Y., Demirhan G., Akyar Ö. Y., Development of Preschool Physical Activity Program for Strengthening of Grasroots Sports in EU | ÖZET |
9 | 2018-2022 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., KOCAKULAK M., ÖZSOY E. D., YEMİŞCİ ÖZKAN M., YILMAZ M., İpek G., Egzersiz fizyolojisi yanıtlarını belirleyen genomik elementlerin Drosophila temelli model organizma yaklaşımıyla saptanması | ÖZET |
10 | 2017-2020 | Erasmus Projesi | Demirhan G., Bulca Y., Akyar Ö. Y., Identifying and Motivating youth who mostly need Physical ACTivity (IMPACT) | ÖZET |
11 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., YÜKSEL Y., 15 Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi | ÖZET |
12 | 2017-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., Why does our brain love physical activity? Beynimiz fiziksel aktiviteyi niçin sever? | ÖZET |
13 | 2016-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | BULCA Y., ALTAY F., DEMİRHAN G., Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Yeni ve Yaratıcı Yaklaşımlar Sempozyumu 6 Paydaş Beklentileri ve Etkileri | ÖZET |
14 | 2016-2019 | Diğer | Akyar Ö. Y., Demirhan G., Action Identifying and Motivating youth who mostly need Physical ACTivity (IMPACT) | ÖZET |
15 | 2016-2017 | Erasmus Projesi | Akyar Ö. Y., Demirhan G., IMPROVING PARA-ATHLETE COACHING AND TRAINING CAREERS IN SPORT (IMPACTS) | ÖZET |
16 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., AKYAR Ö. Y., Bütüncül Antrenörlük için ENACT çevrimiçi öz değerlendirme aracı ile Müzakere Tarzlarının Değerlendirilmesi | ÖZET |
17 | 2016-2017 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | ŞAHİN A. E., Dilben F., Karademir S., SERTALP E., DEMİRHAN G., Hacettepe Üniversitesinin Öncelikli Olarak Tercih Edilebilirliğini Artırma Faaliyetlerinin Düzenlenmesi Gerçekleştirilmesi ve Bu Faaliyetlerin Etki Düzeyinin Araştırılması | ÖZET |
18 | 2016-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., Fiziksel aktivitenin olumlu tutum, akademik başarı ve bilişsel süreçlere etkisi | ÖZET |
19 | 2015-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., AKYAR Ö. Y., BULCA Y., BİLGİN E., Beden Eğitimi Global Forumu 2016 | ÖZET |
20 | 2015-2018 | Erasmus Projesi | Demirhan G., Identifying best practice across physical education teacher education programmes: A European perspective | ÖZET |
21 | 2015-2017 | Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje | Demirhan G., Model Okul Geliştirme | ÖZET |
22 | 2015-2016 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., Türkiyede Beden Eğitimi Yeni Öğretim Programı Sağlık ve Hareket Kültürünün Toplumsal Bağlamında | ÖZET |
23 | 2015-2015 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., 2015 Beden Eğitimi Öğretmen Eğitimi ve Sağlık Eğitimi Öğretmen Eğitimi 21 Yüzyıl Okulları İçin Beden Eğitimi ve Sağlık Profesyonellerini Hazırlama | ÖZET |
24 | 2015-2015 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | DEMİRHAN G., Öğrenmeye İlişkin Motivasyonel Stratejiler Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması | ÖZET |
25 | 2015-2018 | Erasmus Projesi | Demirhan G., Creative and Innovative Training based on Digital Materials and Games | ÖZET |
26 | 2013-2015 | Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje | Demirhan G., YUSUFELI BARAJININ ILÇEYE ETKILERI Mevcut Durum Potansiyel Gelecek | ÖZET |
27 | 2012-DEVAM | Diğer | DEMİRHAN G., Futbol antrenörlerinin eğitiminde kullanılacak DVD eğitim setinin hazırlanması | ÖZET |
28 | 2008-2009 | Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje | Demirhan G., Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Antrenörlük ve Rekreasyon Programlarında Öğrenim Gören Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Saptanması ve Karşılaştırılması | ÖZET |
29 | 2007-2009 | Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje | Demirhan G., Eğitim Teknolojisi ve Materyal Destekli Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Yetiştirme | ÖZET |
30 | 2007-2008 | Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje | Demirhan G., Farklı öğretim yöntemlerinin aday öğretmenlerin eleştirel düşünme ve başarı hedefleri üzerine etkisi | ÖZET |
31 | 2006-2007 | Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje | Demirhan G., Ilkögretim okullari lise ve dengi okullar beden egitimi dersi ögretim programlarinin degerlendirilmesi | ÖZET |