No | Yıl | Kapsam | Yayın Bilgileri | URL |
---|---|---|---|---|
1 | 2023 | SCI, SSCI ve AHCI | HÜNÜK D., MacPhail A., Exploring the co-construction of an action research experience between a teacher educator and pre-service teachers EUROPEAN PHYSICAL EDUCATION REVIEW, cilt.29, ss.145-161, 2023 (SSCI) | ÖZET |
2 | 2023 | SCI, SSCI ve AHCI | Yılmaz E. B., HÜNÜK D., Constructing Health and Physical Activity Knowledge in Practice: Teachers’ and Students’ Experiences Journal of Teaching in Physical Education , cilt.42, sa.1, ss.155-164, 2023 (SCI-Expanded) | ÖZET |
3 | 2020 | Kitap | HÜNÜK D., Spor PEdagojisi II | ÖZET |
4 | 2019 | SCI, SSCI ve AHCI | Hunuk D., Tannehill D., Ince M. L., Interaction patterns of physical education teachers in a professional learning community PHYSICAL EDUCATION AND SPORT PEDAGOGY, cilt.24, sa.3, ss.301-317, 2019 (SSCI) | ÖZET |
5 | 2019 | Diğer Dergiler | Hunuk D., AVŞAR Z., Kupr J., Gobbi E., Induction systems of physical education teachers in Europe Journal of Physical Education (Maringa), cilt.30, sa.1, 2019 (Scopus) | ÖZET |
6 | 2019 | Kitap | AVŞAR Z., HÜNÜK D., DEMİRHAN G., Physical Education Teacher Education in Turkey | ÖZET |
7 | 2019 | Kongre | SAĞLIK M. A., HÜNÜK D., Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde İşbirlikli Öğrenme Modeli Deneyimleri | ÖZET |
8 | 2019 | Kongre | HÜNÜK D., ERTURAN A. G., Öğretim Tasarımı: Hedefle, Ölç, Öğret | ÖZET |
9 | 2019 | Kongre | HÜNÜK D., MACPHAIL A., Lesson Study with preservice Physical Education Teachers. | ÖZET |
10 | 2019 | Kongre | İNCE M. L., HÜNÜK D., TANNEHILL D., ÖZTÜRK M. A., YANIK M., SAVUCU Y., Designing a need-based kearning management system for supproting teacher learning communities | ÖZET |
11 | 2018 | Diğer Dergiler | KOCA ARITAN C., HÜNÜK D., SPORTS SCIENCE GRADUATE STUDENTS’ EXPERIENCE WITH QUALITATIVE RESEARCH LEARNING AND APPLICATION PROCESS Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi Ve Spor Bilimleri Dergisi, cilt.12, sa.2, ss.99-118, 2018 (Hakemli Dergi) | ÖZET |
12 | 2018 | Kongre | YANIK M., ÖZTÜRK M. A., SAVUCU Y., HÜNÜK D., İNCE M. L., BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ALANA ÖZGÜ ÖZ YETERLİK ALGILARI | ÖZET |
13 | 2018 | Kongre | HÜNÜK D., SAVUCU Y., ÖZTÜRK M. A., YANIK M., İNCE M. L., BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM MODELLERİ ÖZ-YETERLİKLERİ VE ÖĞRETEBİLME YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ | ÖZET |
14 | 2018 | Kongre | HÜNÜK D., ÖZTÜRK M. A., YANIK M., SAVUCU Y., İNCE M. L., Physical Education Teachers’ Perceived Competence about Knowledge and Teaching on KeyQualifications: Fact or Fiction? | ÖZET |
15 | 2018 | Kitap | Kavak Çetinyürek Z., Hünük D., FİZİKSEL AKTİVİTEYE KATILIMA VELİLERİN DE DAHİLEDİLMESİ | ÖZET |
16 | 2018 | Kitap | Müftüler M., Hünük D., EYLEM ARAŞTIRMASINDA VERİ NASIL TOPLANIR? | ÖZET |
17 | 2018 | Kitap | Erturan İlker A. G., Hünük D., Müftüler M., EYLEM ARAŞTIRMASI NASIL PLANLANIR? | ÖZET |
18 | 2018 | Kitap | Hünük D., EYLEM PLANI NASIL GELİŞTİRİLİR? | ÖZET |
19 | 2017 | SCI, SSCI ve AHCI | Hunuk D., A physical education teacher's journey: from district coordinator to facilitator PHYSICAL EDUCATION AND SPORT PEDAGOGY, cilt.22, sa.3, ss.301-315, 2017 (SSCI) | ÖZET |
20 | 2017 | Diğer Dergiler | SARAÇ OGUZHAN N., HÜNÜK D., Experiences of Students with Special Needs on Sport Education model Journal of Education and training Studies, cilt.5, sa.13, 2017 (Hakemli Dergi) | ÖZET |
21 | 2017 | Kongre | KOCA ARITAN C., HÜNÜK D., Spor Bilimlerinde Nitel Araştırmalar Semineri | ÖZET |
22 | 2017 | Kongre | HÜNÜK D., Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Mesleki Öğrenme Grubu Oluşturma Ve Sürdürme Deneyimleri | ÖZET |
23 | 2017 | Kongre | HÜNÜK D., SARAÇ OGUZHAN N., Spor Eğitimi Modeli Çalıştayı | ÖZET |
24 | 2017 | Kongre | SARAÇ OGUZHAN N., HÜNÜK D., Bireysel Farklılıkları Ya Da Engeli Olan Öğrencilerin Spor Eğitimi Modeline İlişkin Deneyimleri | ÖZET |
25 | 2017 | Kongre | SAĞLIK M. A., HÜNÜK D., Özel Eğitim Kurumlarındaki Paydaşların Beden Eğitimi Dersine İlişkin Görüşleri veBeklentileri | ÖZET |
26 | 2017 | Kongre | KAÇAN H., HÜNÜK D., Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Alanda Karşılaştıkları Sorunlar ve ÇözümÖnerileri | ÖZET |
27 | 2017 | Kongre | HEREKELİ S., HÜNÜK D., Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenlerinin Araştırma Yapma ve Mesleki OkumaAlışkanlıklarının İncelenmesi | ÖZET |
28 | 2017 | Kitap | Hünük D., Oğuzhan S. O., SPOR EĞİTİM MODELİ | ÖZET |
29 | 2016 | Kongre | KOCA ARITAN C., HÜNÜK D., Spor Bilimcilerin Nitel Araştırmayı Öğrenme ve Uygulama Sürecindeki Deneyimleri | ÖZET |
30 | 2016 | Kitap | ÇEVİK A., PERDAHLI C., HÜNÜK D., ALAGÜL Ö., ÖZTÜRK P., MÜFTÜLER M., Amazonlar: kızkardeşlik kayığının kürekçileri. | ÖZET |
31 | 2016 | Kongre | HÜNÜK D., Beden eğitimi öğretmen eğitimicilerinin mesleki gelişimi bir mesleki öğrenme topluluğu | ÖZET |
32 | 2016 | Kongre | HÜNÜK D., Exploring the Development of Learning to Facilitate in Community of Practice | ÖZET |
33 | 2016 | Kongre | HÜNÜK D., AVŞAR P., Dynamics to create and sustain a community of practice A case study | ÖZET |
34 | 2016 | Kongre | HÜNÜK D., KAVAK ÇETİNYÜREK Z., Action research Best practice in teacher professional development | ÖZET |
35 | 2014 | Diğer Dergiler | İNCE M. L., HÜNÜK D., MÜFTÜLER M., Fiziksel Aktivite Davranışı Geliştirmede Etkili Öğretim Stratejileri Problemi Belirle Kanıta Dayalı Uygun Modeli Seç ve Uygula Toplum ve Hekim, cilt.29, sa.5, ss.356-365, 2014 (Hakemli Dergi) | ÖZET |
36 | 2014 | Diğer Dergiler | CENGİZ C., HÜNÜK D., İNCE M. L., Fiziksel aktivite egzersiz davranışı değişim basamakları anketinin Türk ortaokul öğrencilerinde psikometrik değerleri ve ilk bulgular Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi, cilt.8, sa.1, ss.131-139, 2014 (Hakemli Dergi) | ÖZET |
37 | 2014 | Kongre | HÜNÜK D., ERTURAN İLKER A. G., GÖDE O., Restructuring school experience course materials by using social-ecological model framework | ÖZET |
38 | 2014 | Kongre | HÜNÜK D., Gender (In)Equality in Turkish Physical Education Context | ÖZET |
39 | 2014 | Kongre | HÜNÜK D., İNCE M. L., TANNEHİLL D., Examining the long-term effects of an effective community of practice. | ÖZET |
40 | 2013 | SCI, SSCI ve AHCI | Hunuk D., Ozdemir R. A., Yildirim G., Asci H., The Role of Perceived Social Support on Physical Activity Participation of 6th to 8th Grade Students EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, cilt.38, sa.170, ss.3-18, 2013 (SSCI) | ÖZET |
41 | 2013 | SCI, SSCI ve AHCI | İNCE M. L., Hunuk D., Experienced Physical Education Teachers' Health-Related Fitness Knowledge Level and Knowledge Internalization Processes EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, cilt.38, sa.168, ss.304-317, 2013 (SSCI) | ÖZET |
42 | 2013 | SCI, SSCI ve AHCI | Hunuk D., İNCE M. L., Tannehill D., Developing teachers' health-related fitness knowledge through a community of practice: Impact on student learning EUROPEAN PHYSICAL EDUCATION REVIEW, cilt.19, sa.1, ss.3-20, 2013 (SSCI) | ÖZET |
43 | 2012 | Kongre | AVŞAR P., HÜNÜK D., İhtiyaç belirleme sonrası yapılan beden eğitimi hiçmet içi eğitmi programlarına katılan öğretmenlerin görüşleri | ÖZET |
44 | 2012 | Kongre | HÜNÜK D., İNCE M. L., TANNEHİLL D., Mesleki öğrenme grubuna katılan beden eğitimi öğretmenlerinin iletişim örüntüleri | ÖZET |
45 | 2012 | Kongre | HÜNÜK D., Lisansüstü Eğitim (Yurtiçi ve Yurtdışı Eğitim) | ÖZET |
46 | 2010 | SCI, SSCI ve AHCI | Hunuk D., Demirhan G., TURKISH ADOLESCENTS' ATTITUDES TOWARD PHYSICAL EDUCATION PERCEPTUAL AND MOTOR SKILLS, cilt.111, sa.2, ss.324-332, 2010 (SSCI) | ÖZET |
47 | 2010 | SCI, SSCI ve AHCI | İNCE M. L., Hunuk D., Experienced Physical Education Teachers' Use and Perceptions of Teaching Styles during the Educational Reform Period EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, cilt.35, sa.157, ss.128-139, 2010 (SSCI) | ÖZET |
48 | 2010 | Kongre | CENGİZ C., HÜNÜK D., İNCE M. L., Psychometric properties and initial findings of physical activity stages of change questionnaire in Turkish middle school students | ÖZET |
49 | 2010 | Kongre | İNCE M. L., HÜNÜK D., Experienced teachers’ use of teaching styles and perception of styles as a threat of instructional alignment in a newly reformed PE program. | ÖZET |
50 | 2010 | Kongre | HÜNÜK D., İNCE M. L., Development of health-related fitness knowledge test for Turkish middle school students, | ÖZET |
51 | 2009 | Kongre | İNCE M. L., HÜNÜK D., YAPAR A., | ÖZET |
52 | 2008 | Kongre | HÜNÜK D., ÖZDEMİR R. A., YILDIRIM G., AŞÇI F. H., An Examination of Different Types of Perceived Social Support in a Group of Active and Low-active Adolescents | ÖZET |
53 | 2008 | Kongre | YAPAR A., YILMAZ L., HÜNÜK D., İNCE M. L., Beden eğitimi öğretmenliği son sınıf öğrencisinde değer yönelimi yapılanmasının incelenmesi | ÖZET |
54 | 2008 | Kongre | HÜNÜK D., İNCE M. L., Challenges in health related fitness knowledge test development in elementary school students | ÖZET |
55 | 2006 | Diğer Dergiler | KANGALGİL M., HÜNÜK D., DEMİRHAN G., İLKÖĞRETİM LİSE VE ÜNİVERSİTEÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ VESPORA İLİŞKİN TUTUMLARININKARŞILAŞTIRIMASI Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi, cilt.17, sa.2, ss.48-57, 2006 (Hakemli Dergi) | ÖZET |
56 | 2006 | Kongre | HÜNÜK D., DEMİRHAN G., Comparison of Middle School Students’ Attitudes Toward Physical Education with Regard to Grade, Student’s Gender, Teacher’s Gender, and Sport Participation | ÖZET |
57 | 2005 | Kongre | DEMİRHAN G., BULCA Y., GÜVEN KARAHAN B., KANGALGİL M., KOCA ARITAN C., HÜNÜK D., Comparison of Teacher and Student Opinions About Teacher Qualities.” European College of Sport Science | ÖZET |
58 | 2005 | Kongre | KANGALGİL M., HÜNÜK D., DEMİRHAN G., İlköğretim, Lise ve Üniversite Öğrencilerinin Beden Eğitimi ve Spor Kavramları ve Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri | ÖZET |
59 | 2003 | Diğer Dergiler | HÜNÜK D., DEMİRHAN G., İlköğretim Sekizinci Sınıf Lise Birinci Sınıf ve Üniversite Öğrencilerinin Beden Eğitimi ve Spora İlişkin Tutumlarının Karşılaştırılması Hacettepe Spor Bilimleri Dergisi, cilt.14, sa.4, ss.175-184, 2003 (Hakemli Dergi) | ÖZET |